Ännu en dag i glömska

Så är ännu en dag slut. Vad hände?
  1. Jag har sökt en massa jobb och ändrat om i mitt cv samt personliga brev en massa.
  2. Jag har registrerat mig på en massa olika företags sidor. Ni vet, laddat upp cv och sånt.
  3. Betalat räkningar
  4. Sett mina pengar försvinna bort
  5. Äntligen fått lön för juni
  6. Lagt upp lite saker på Tradera, dock har jag massor kvar
  7. Sett på Hem till gården, som är fruktansvärt spännande just nu!
  8. Lagat en awsome middag: Senaps-kyckling med ris. Nästan äckligt gott.
  9. Bokat en tid med en tränare på Friskis, så jag vet vilka övningar man ska göra. Hahaha
Inatt fick jag inte sova så mycket för det var någon bredvid mig som snarkade och gnisslade tänder en massa. Men får ta igen det jag inte hann idag imorgon.
Näe, nu är jag trött. Allmänt och på att vara arbetslös. Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga.
Jag vill inte vara hemmafru längre. Det är inte roligt...

Kommentarer
Postat av: josefin

Hoppas du hittar ett jobb snart!! Mitt enda tips är att tänka "utanför boxen". sök ngt galet jobb, hitta på ett jobb som inte finns, sök upp ett företag och förklara för dem varför de inte kan klara sig utan dig! Lycka till nu och ha en trevlig helg!

KRam // josefin

2010-09-24 @ 21:43:53
URL: http://joasbloggen.blogspot.com
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Du kan få mitt jobb så jag kan få vara hemmafru.

Haha, jag är trött.

2010-10-03 @ 20:24:26
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0