Tillbaka igen

Hej!

Nu har vi fått tillbaka internet, Finally! Vet inte om åskan slog ut vår router eller om det bara var ett temporärt fel men igår fungerade det igen. huh, tänka sig.

Har kollat eller rättare sagt läst mig igen en veckas Hem till gården, det händer saker när man inte tittat på ett tag. Det gillar jag, men ibland går det så segt fram och dom som borde få ett straff får inget. Men lagom är väl bra, ehum....
Om ni vill läsa om Hem till gården så kolla in den här bloggen!

Nu ska jag skicka lite mail och söka ännu ett jobb, kanske diska lite grann och ta en promenad.

Som en vän till mig skrev: "Du fick tillbaka internet, Sverige fick Sverigedemokraterna".

Jag ville ha en ny profilbild på facebook, så Emma letade fram en massa fina bilder på henne och mig. Visst är den vacker?! Vem som är vem får ni själva bestämma.


--> Ebony & Ivory <--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0