Hemska fredag

Jaha, nu sitter man här igen med magknip, huvudvärk och allmän sömnbrist.
Det kan bero på att jag har tenta imorgon, kanske den sista för att kunna ta examen, eller så är det för att det är den tiden i månaden. Jag hatar den tiden i månaden, då Kerstin kommer på besök. Njurslag, huvudvärk och magont....ska det vara så här?
Jag har i stort sett legat på soffan hela dagen och tackat för att det finns värktabletter.

Dock blev det en liten promenad idag, runt Berghem, till Ica och tillbaka till huset. Lagade en jättegod köttfärs med paprika och cahmpinjoner idag med, mums middag!

Har suttit lite med böckerna idag med, men inte så mycket som jag velat. Ska plugga en liten stund till, sen sova och imorgon gör jag mitt bästa. Mer går ju inte. Blir det omtenta så tar jag den i augusti. Jag kommer inte få mitt examensbevis förrän till hösten i vilket fall, men klart man vill bli klar med skolan så fort som möjligt.

I alla fall så fick jag ett mycket trevligt samtal ikväll, så kommer somna med ett leende och är lite mindre orolig för imorgon. En klok person sa till mig att "90% av allt man oroar sig för händer inte".

Ska tänka på det imorgon...sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0