Ny design!!

Vad tycker ni om min nya blogg?!

Jag måste säga tack till Peder och Stefan som hjälpt mig att göra om den. Tack så jättemycket!!
Jag har velat göra om min blogg länge, men vet faktiskt inte hur man gör så är väldigt tacksam att man har så underbara vänner. Och tack EMMA som presenterade mig för både Stefan och Peder.

At last I have to say thanks to Shawn McCauley for letting me use your sketch at my blog. Thank you!!
Have a look at his website or his shop if you like my header. He is awsome! ;) 

Nu blir det plugg och te samt en tidig kväll. Imorgon ska jag på föreläsning om funktionshinder och byggande på Scandic i Örnsköldsvik. Det var faktiskt min mor som anmälde mig till det. =) 

See ya!  

Kommentarer
Postat av: Roxanne

Den är väldigt unik!!! :-)

2011-04-12 @ 07:35:02
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Inte Emma. Okej... Emma då.

Emma är bäst.

2011-04-13 @ 15:39:55
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0