Uteliv?

Jaha, nu är nedervåningen nästan städad hos mor. Helt ärligt så förstår jag varför folk köper in städning som en tjänst. Det är ju så jävla jobbigt! Men det gick bra idag. Fick agera både arbetsledare (dela ut arbetsuppgifter till hela familjen) och rörmokare (skruva och rensa avloppet i handfaten) samt trädgårdsmästare. Har krattat löv på framsidan av huset samt ehh vad heter det..klippt(?) av en massa kvistar på buskarna. Dock slutade det hela med en blodblåsa på handen, haha. Men jag vet att jag jobbat för den! ;)
Det kändes bättre efter en varm dusch.

Så nu sitter jag här med mitt lockiga hår och lyssnar på P3. Vet inte riktigt va jag ska göra nu...men basen lockar fruktansvärt mycket. Dammade av den igår när jag städade så varför inte spela lite och få några blåsor till..?
Ser påsken som en helg att påbörja lite nya rutiner. Jag skulle ju spendera den på gymmet men en jäkla förkylning sätter ju stopp för det. Så i påsk kommer jag: 

- Städa istället för att gymma
- Vara nykter och plugga istället för att gå ut med mina vänner
- Göra en sak jag inte gjort på tio år...ni får veta mer sen
- Spela bas tills fingrarna domnar bort 
- Anta några av Cosmos 75 vardagsutmaningar (bland annat åka till en stad jag inte vet nått om och uppleva den)


Jag vet inte vad det är med mig, men tror jag är vårkär. I mig själv!
Solen skiner, livet är underbart och jag klarar mig på egna ben. Dock skulle jag vilja ha ett eget place, men vi får ju se nästa vecka om jag får svar på jobb eller inte.

Jobb = flytt till ?
Inte jobb = flytt mot Ume


Näe, nu ska jag betala mina sex ringar som jag budade hem på tradera igår kväll. Ni får se dom när de kommer hit, tar tre veckor från Kina eller va det nu va för land. Men en ring kan ni få se redan nu:



Inte så bra kvalla men ni ser ju hur den ser ut. Har städat bort min digitalkamera, tror jag måste leta fram den...

Jajja, puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: fifi

Att vara kär i sig själv är allt bra du!



Blev det nån fredagsflört?



kram

2011-04-22 @ 19:06:01
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

ååh så ball!

2011-04-26 @ 06:38:17
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0