Utmaning - åtta saker!

Wooho!! Jag har blivit utmanad av Snygg-Emma och den går ut på att skriva åtta saker om mig själv samt utmana åtta andra personer. Dock känner jag inte inte så många bloggare, så feel free to take on the challange!

1. Jag hatar människor. Seriöst jag gör det. På stan alltså. Folkträngsel och gå över stora torg är det värsta jag vet. Kanske man inte tror om mig som brukar stå på scenen och dansa på Cover, men då är jag ju salongs. ;)

2. Jag är fruktansvärt glömsk och virrig emellanåt, dock hittar jag oftast det jag söker ett halvår senare. Haha.

3. Jag pratar inte i telefon, jag skriker i telefonen. Oftast hör jag inte den andra personen så då måste jag prata ännu högre och ja jag har faktiskt dålig hörsel.

4. Jag älskar att träna själv på gymmet men säger inte nej till en instruktör som står och skriker på mig när jag gör mina övningar. Blir bara mer peppad då, så nån frivillig? 

5. Jag har alltid drömt om en karriär inom försvaret, dock sätter både knän, axel, syn och hörsel stopp för detta. Vill ju inte sitta på kontor, jag vill vara ute och leka med de stora pojkarna ;)

6. Jag instämmer mer Emma´s sjätte punkt och säger att jag älskar att gå på apoteket. Jag vet inte varför, men gillar alla saker de har bara. Är dock sjukt dålig på att använda upp de inhandlade sakerna.

7. Jag älskar citron. Smak som i muffin eller doft som i städmedel. Det är så fräscht!

8. Jag tycker tatueringar är jävligt sexigt så min framtida man måste ha nån eller några, helst många. Skulle inte säga nej till...ja ni kan ju gissa vilka jag gillar mest ;)


Kommentarer
Postat av: Lea Nilsen

viken jävla skitblogg. Är du 14 år eller???

2011-04-21 @ 00:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0