Topless

Ja, det var tjejen som stod framför scenen på Larz Kristerz igår. Visst hon kanske ångrar det idag, men det var så jävla roligt!!

Hon stod framför scenen och drog av sig bhn som hon sen kastade upp på scen. Men det var inte slut där! För när kvällen började nå sitt slut så kom hon tillbaka, sträckte sig efter sin bh och drog ner sin topp för att få på sig den igen. Alltså hon stod halvnaken mitt framför bandet och försökte få på sig sin bh. Jag höll på att dö och det gjorde även bandet!

Igår var en toppenkväll. Ni som inte var där missade något kan jag säga. Jag fick träffa "Mamma Anki", telefonnummer bytte ägare, civilpolisen hälsade på oss, någon ramlade men i slutändan så fick jag dansa några danser iaf. =)

Den här kvällen gör jag om igen, någon som vill följa med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0