Day 04 – What you ate today

Haha, det här kommer bli roligt.
Idag har jag ätit:
  • Frukost: Tre mjuka fajitabröd med mjölkfri creamcheese med smak av ädelost, på två av dessa hade jag skinka och på den tredje hade jag rostbiff (Ja, charlie fick smaka)
  • Lunch: En liten bit tacolasagne med ett berg av sallad tillsammans med tacosås
  • Middag: Två fajitabröd fyllda med Järvsö kebab (stark sås), sallad, tomat och lök samt tasosås
  • Minst tre koppar te och lite vatten
Jag är dålig på att dricka vatten och bra på att dricka te. En annan sak ni kan lägga märke till är att jag gillar bröd och kött. Haha. Jag är en liten grottmänniska.
Men jag gillar vegetarisk mat med, faktum är att det är bättre för min mage.

Okej, 2011 lovar jag att börja äta mer vegetarisk mat och försöka röra på mig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0