Day 05 – Your definition of love

För mig är kärlek när man:

  • kan prutta (väldigt viktigt!!) framför varandra
  • kan säga att den andra personen har dålig andedräkt och den inte tar illa vid
  • kan skratta med och åt varandra
  • inte kan vara arg på den andra personen längre än fem sekunder
  • får en kissekatt i julklapp trots att den andra personen inte alls vill ha ett djur
  • får köpa lila och leopard-mönstrade handdukar som faktiskt används
  • litar på varandra
  • får spela Angry Birds tills batteriet på mobilen tar slut
  • kan ligga i varandras armar på morgonen och bara mysa...


För mig är det viktigt att jag kan vara mig själv. Det kan jag vara med dig.

Tack!


Kommentarer
Postat av: Fifi

Bra definition av kärlek, håller med dig om allt, särskilt pruttandet :)



Hulda? Det är ganska sött faktiskt!

2011-01-13 @ 11:38:05
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Smaragdalena

Åh vilken gullig lista. Håller med dig :)



sv: Tack så mkt snälla söta du!! <3



STOR Kram

2011-01-14 @ 20:36:36
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0