Day 10 – What you wore today

Idag har jag på mig en rosa tunika från Gina, en svart ballongklänning från Rut m.fl, svarta leggings från HM och ett par svarta stövlar i konstskinn från Din sko.

Men in ska få se kläderna jag ska ha imorgon på min arbetsintervju...ja, ni läste rätt! Jag ska på min ANDRA arbetsintervju i år. Jag är såå lycklig! Även om jag inte får jobbet så får jag träning och erfarenhet ;)

Men jag tror jag ångrar mig, ni får inte se mina kläder. Jag glömde kameran i Björna och orkar helt enkelt inte låna Hanna´s och ta kort. Ni kanske får ett litet kort imorgon när jag kommit hem dock!

Resan upp till Umeå var lite jobbig. Tåget var försenat och sen stannade det i en becksvart tunnel. Jag som är mörkrädd! Som tur va så fick jag ett tröstande sms från Emma:
"Lugn, det ordnar sig. Tänk på mig. Jag äter ett plommon."

Jag älskar mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0