Day 12 – What’s in your bag




I väska nr 1 har jag:
- en annan handväska (del 2 nedan)
- parfymprov, white musk från Body shop
- ett par engångslinser
- klubbkort på Body shop
- två påsar med Extra Eukalyptus
- Lypsyl för torra läpper (svider som fan men luktar honung och mint...)
- stift-refill till en 0.5 blyertspenna
- 1Gig usb-minne med fodral från Skanska
- nyköpt puder från Body shop (den enda affären som har min hudton till ett NORMALT pris)
- näsdukar
- Hudets försvarssalva
- en "bigsize" påsklämma (fråga mig inte varför)
- tre-pack örhängen från Gina (hjärta, pärla och diamant)
- stiftpenna strl 0.5
- 14kr
- en gummisak man ska ha på fingret för att lättare få tag på papper (från när jag jobbade på posten)
- en säkerhetsnål
- en bunt gamla kvitton
- ett x antal svarta hårnålar





I handväska nr 2 finner vi:

- massor av svarta hårnålar
- ett trosskydd (alltid bra att ha)
- 30kr
- en hårnål med en gigantisk sten på (passar väldigt bra till mitt svarta hår)
- två rosa läppglans
- försvarets hudsalva

I vanliga fall har jag bara handväska nr 1 men eftersom det var helg så fanns den andra väskan med. Så nu är det bekräftat att jag är en liten tant, för jag har många "utifallatt-saker". Det saknas plåster och vatten, then I´m good to go anywhere!


Kommentarer
Postat av: Banana

haha, som Skalman i Bamse, jag har också en massa utifall-saker i min väska.

2011-02-01 @ 02:50:15
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: Fifi

Fatta vad mycket man släpar runt på jämt, som en liten snigel! Nu har jag en liten väska bara för att jag inte ska har för mycket att bära runt på, men det hjälper ju knappt!



2011-02-01 @ 10:45:24
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0