Lägenhets-Midsommar

Jag var med Umebrudarna på midsommar, lägenhetsfest är fan underskattat faktiskt. Vi kunde spela kubb, dansa och leva rövare natten lång i alla fall. Moahhaa. Självklart taggade vi om på lördagen och körde en tvådagars. Mycket roligt!

Så när ses vi nästa gång? Augusti?
Det blir lite planera när man inte bor i samma stad och jobb/semester ska passa in för alla.
Men nog om det nu!

Jag måste berätta om de roliga post-it lapparna som kom fram på efterfesten på lördagen. Folk skrev saker på dom och "taggade" varandra. Jag fick lapparna: "Pulver", "Högstadie-elev" och "Get your wet beaver out of my face"...själv så taggade jag "Mr Strawberry daiquiri" himself i pannan. Haha. 

Nu är jag hemma i Övik igen men inte så länge. Imorgon åker jag tillbaka till Umeå och på tisdageftermiddag flyger jag till Sthlm och blir kanske där veckan ut. Jag har inte bokat nån hemresa än, men det löser sig på nått sätt. 

På tisdagmorgon ska jag lämna in min kära moders bil på en verkstad i Umeå, ja när man kör specialbyggda jänkare så kan man inte lämna in dom på vanliga verstäder. Suck. Tur att man är en så snäll dotter och fixar.
På onsdag ska jag på äventyr i Uppsala...kolla in senare i veckan så får ni se vad...men nu måste jag sova. Tvätt/städ/inskolning av kissemiss hos moster Emma/packning och bilfärd norröver...livet i en kappsäck är INTE glammigt för fem öre.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0