Ljuddämparhelvete...!!!

Åh fuck...hade skrivit ett skitlångt inlägg och glömt att man måste spara eller kopiera då man loggas ut automatiskt efter ett tag. Jajja...ska berätta snabbt om min senaste vecka:

Fredag: Lillebror tog studenten, han kom på det för två veckor sen så det har varit lite stressigt hemma. Mamma väckte mig kl 07:00 på torsdagsmorgon och sa: "Du kommer väl ihåg att dammsuga hela huset" varpå jag fick ett utbrott och skrek: "Jävla tjat, jag ska!!" jisses.
Som tur är så stack mammas sambo på morgonen så var ensam hemma att göra allt, eller ja, min mormor kom också och hjälpte till...hon är alldeles för snäll.
PÅ kvällen så hjälpte en kompis mig att baka tårta eller ja, drack öl, kollade på och läste receptet för mig.

Lördag: var min födelsedag. =) Var lite stressigt då nån inte hade lämnat bilnycklarna hemma så jag fick vänta på Trassel innan jag kunde handla. AM hann före oss hem till och med. God damn it! Dock gick matlagningen bra, vi körde in färdig marinerade fläskytterfiléer i ugnen och alla fick värma på potatisgratäng som fanns kvar sen dagen innan. Sen blev det presentöppning, ni ska få se bilder. Är så glad för mina vänner, hihi. Trodde verkligen inte att jag skulle få nå presenter. Men tji fick jag! Ni ska få se bilder på allt sen, men inte idag. Är för trött för det.
I alla fall så fortsatte vi vår 12-timmars fest, hehe. Det var mycket mysigt.

Söndag: Frukost med alla som sov över, mycket mysigt och film på kvällen, perfekt söndag!
Måndag: Jag inkasserade min egen present till mig själv: En tatuering by Mt Zid himself (bild kommer när svullnaden lagt sig lite och nej det är inte Justin Biber)
Tisdag: Arbetsintervju i Umeå....synd att jag legat med han som intervjuade mig annars hade jag nog fått jobbet...skojar bara eller?
Onsdag: Mammas ljuddämpare går sönder så ringer till en vän som är mekaniker. Det visar sig att vi har ett stort hål i ljuddämparen samt att den lossnar från ena fästet och vi måste byta delar av avgassystemet..typ från katalystorn och bakåt. Det är sönderrostat till tusen...suck.
Torsdag (idag): Har ringt över hela Sverige och letat reservdelar till mammas bil. Det är fan inte lätt att hitta till en bil som inte säljs i Sverige. Så känner ni nån som säljer ljuddämpare till en Cheva Uplander -06, hojta till!

Nu ska jag faktiskt lägga mig på sofflocket, se en film och sen sova. Imorgon ska jag beställa bildelar, ringa till proffessorer om sommarkurser och beställa blanketter från Folksam...You gotta love my life right now!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag skaaaa söka nya kurser. Hä ordnar sig.

2011-06-17 @ 13:31:24
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: fifi

Grattis i efterskott!

Förresten, stackare som inte tål choklad.

2011-06-18 @ 13:25:41
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0