Promenad, packa och på bussen?

Ja, nu drar jag iväg igen. Denna gång blir det tio mil norrut, mot Umeå och tjejfest! Det är en kväll med nya bekantskaper som lockar denna gång.

Jag hade ett val att stanna hemma och mysa med Nettan eller min karl (som jag för övrigt ff inte gett en lapdance i födelsedagspresent och nej vi är inte ihop.) MEN jag har sån tur att min tatuering har blivit infekterad eller nått. Den ser ut som skit iallafall...bajs. Så känner mig inte så sugen på att gå ut i Övik faktiskt, bättre att fly fältet och återkomma med en färdigläkt och vacker gaddning.

Men nu ska det packas och funderas på vilka kläder man skall ha med sig...hmm,...

Förresten, är det nån som köpt skor från Brandos.se och vet hur man får tag i Kundtjänsten?
Please do tell me !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0