Svinsexa och cykeldäck

Hej och Hallå bloggen!

Gissa vad jag gjorde i helgen?
Jag CYKLADE till krogen!
Jag kan knappt cykla rakt när jag är nykter och det går knappast bättre nän man är salongs. Dessutom var det väldigt lite luft i däcken på cykeln, sadeln satt inte fast och jag hade en öl i ena handen. Men jag tog mig fram till krogen i ett stycken. Haha!

I fredags var jag bara hemma hos min mor och tog det lugnt. Sen på lördagdag tog jag en långpromenad på ca 6 km, dusch, packa och sen mot Umeå och tjejfest men nya och gamla bekantskaper.
Men vi måste gå tillbaka en dag åter igen...jag har haft lite problem med läkningen av min tatuering, så har fått tipset att tvätta den och låta den torka ut. Visst kan jag göra det, men det resulterade dock i att jag var så torr när jag kom till Umeå att huden sprack på ett ställe och jag började blöda. Jippie! Var bara att leta upp numret till sjukvårdsrådgivningen (inte för att de kanske skulle göra nått, men man vet ju faktiskt inte), sitta i telefonkö och få rådet att sätta på en plåster...

Så ja, jag gick på krogen med två plåster över min nya tatuering. Det bjuder jag på!

Kvällen började på Invito, mycket trevligt ställe faktiskt. Väl där så träffade vi två trevliga pojkar och en tredje kom och anslöt sig till vårt sällskap senare på kvällen. När vi sen intog dansgolvet så hittade vi ett gäng killar som var på svensexa. Eller SvinSexa som de själva sa. Jag dansade mig trött, frågade ut bartendern om vilka ölsorter de hade på fat (vilket roade mitt sällskap väldigt mycket) och var precis överallt och ingenstans.

På söndagen var jag ganska trött...men träffade fina L på en fika på stan. Det slutade med att jag följde med hem till henne och R, kollade på R´s korp-fotbollsmatch och käkade middag med dom. Sen var det ba å piss å gå lägg sig.

Men tack alla tjejer för en mycket trevlig helg, tokigheter och trevliga samtal. Vi får se hur mentorskapet slutar och jag hoppas att brudgummen får tillbaka sin förlovningsring från "putsningen"....


Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Hade nån haft ringen i arslet?

2011-06-20 @ 21:11:35
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0