Nystart...

Hej igen!
Nu är jag tillbaka från mitt uppehåll. Jisses, det har hänt saker kan jag säga:

Jag är singel. Tråkigt men sant, kanske går in på det senare men just nu är jag för arg för att ens tänka på det.

Jag bor hos mamma sen ett tag tillbaka. Som tur är har jag kvar mitt gamla flickrum, men det ser ut som ett bombnedslag här. Har kartonger upp till taket nästan och Charlie´s klösträd är ju inte heller den smidigaste möbeln i allt kaos. Men katten är här och trivs jättebra. På nätterna vässar han klrona på min heltäckningsmatta och när jag säger åt honom och sova så lägger han sig i sängen och gör det. Dock på mitt ansikte....

Jag har fått två extrajobb, fick tillbaka det på posten och jobbar även som livsmedelsdemonstartör (delar ut t.ex. juice på ica).

Jag läser ca 150% på Universitetet. Har några internetkurser samt en omtenta som jag pluggar till och ovanpå det så håller jag på med exjobbet. Jag har en tenta, EN TENTA, och exjobb kvar. Sen är det examen!

Jag har en egen lägenhet på gång här i Örnsköldsvik. Berättar mer om den när jag skrivit på kontraktet, men den kommer bli fine!

Jag har varit ut fem helger på raken, inget jag är stolt över men har haft kul. Väldigt kul...!!

Jag har slutat kolla på tv, då jag inte har någon och för att antingen mamma eller lillebror ockuperar den på övervåningen.

Tack till er alla underbara tjejer som följt med mig ut och som lånat ur era gästrum/soffor till mig när jag hälsat på. Utan er vet jag inte riktigt vad jag skulle gjort. Man blir ju lätt galen om man ska spendera all tid med mamma ;)

Just nu beskriver detta band precis det jag känt de senaste veckorna: Snöblind - Kan själv

Vi ses! ;)




Kommentarer
Postat av: Roxanne

Tack så jättemycket, sånt behövs alltid i flyttyran ;-)

2011-03-29 @ 15:17:42
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Fifi

Kul att du är tillbaka igen!

Tråkigt med förhållandet dock, även om det kanske blir bra så småning om?



Jag har kollat i en dyrare underklädesaffär, får kolla in de andra som finns här också!



kram

2011-03-30 @ 10:46:44
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0