För snäll?

Jag provade Sh´Bam igår på Inpuls Bibblo (gymmet som jag för tillfället besöker). Det är ett danspass och jag är alldeles för arg för det här passet. Jag vill slå nån och kämpa så hårt att man nästan svimmar av utmattning.
Jag har inte tid att vara snäll på gymmet. Det är alldeles för mycket som pågår runt i kring mig så behöver få koppla bort och få en rejäl jäkla träningsvärk istället.

Såg förresten "Familjen annorlunda" igår och har bestämt mig. Det blir inte, INTE tio barn! Kanske åtta...konstigt nog blev min far inte ledsen när jag sa att han inte kommer få tio barnbarn. Haha. Livet är underbart! 
Men den bästa kommentaren från igår var ändå: 
"Sex är skönt, det är bara att köra på!"

Nu ska tant göra en varm kopp te och krypa ner under täcket och låta Pamolen göra sitt. Kanske kommer det en katt och myser mig också, om han kan slita sig från den varma fönsterbrädan (Charlie´s nya sovplats). 

Avslutningsvis så kan jag säga att det är jobbigt i Luleå, men jag kämpar på! Det nya livet har börjat.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0