Bokat!!

Resa nr 3 bokad inför våren 2013. Inrikes med tåg mot Göteborg med min Ämma.
 
Vi ska lyxa och bo på fin-hotell, då det kostade lika mycket som sunk-hotellet så var inte valet så svårt. Hihi. Förutom lyxsängar, hotellfrukost och relax ska vi se Eddie Izzard, äta gott, möta våren på uteserveringar och så kanske det blir en liten gaddning. Kan knappt bärga mig!
 
Innan det blir det en fjällsresa med några kollegor. Det kommer också bli awesome.
 
Jag kanske inte kommer vara på det bästa humöret men meddom här två underbara resorna inbokade har jag inget emot att jobba 7-17, ha fett hår och kanske inte ha den bästa dieten (dsv yougurt/nyponsoppa och bröd). Det är viktigt för mig att ha delmål eller delbelöningar. Något att jobba mot. Ett ljus i tunneln så att säga.
 
Vidare har jag haft en mycket trevlig helg, i dubbel bemärkelse. Var till kollegan på födelsedagsfest, hans sambo hade fyllt år så hon fick ett iPad-fodral (knallrosa). Passande om man fått en padda tycker jag plus att jag missade att systemet stängde innan kl 16:00. Råkade villa bort mig i provhytte på Lindex.
Lyxade till det och köpte en ny putfit till festen, 140:- totalt blev det. Ljusblågrön klänning + brett guldarmband. Bilder kommer. Sen köpte tant två nya toppar också.
 
Nu är klockan sådär mycket igen...imorgon är det fullt ös på jobbet igen samt ska iväg och ansa frillan efter jobbet. Får se hur mycket dom tar bort denna gång...
 
Nu tycker jag ni ska lyssna på Macklemore & Ryan Lewis feat Ray Dalton - Can´t Hold Us
 
Sluta aldrig tro
 
#rödärglöd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0