Matförgiftning och solterapi

Gick som sagt hem tidigare igår från jobbet och har varit hemma hela dagen idag. Min mage är inte alls med på noterna.
Har ätit skorpor, nyponsoppa, salta kex och kokt ris med tonfisk i olja...party.
Antingen har jag lyckats matförgifta  mig själv med de där hamburgarna från ICA eller så har nån kollega inte tvättat händerna och smittat mig med nå virus på jobbet. Känner igen tecknen när de uppstår.
MEN det stora problemet är att jag har årskontroll imorgon av levern och vill inte vara sjuk! Som tur är måste jag fasta några timmar innan röntgen. Kan ju ändå inte få i mig något så...tur jag hade säsong 1 & 2 av Girls!
 
Ni får lite bilder från min vardag istället!
 
Solterapi på balkongen med lillkatt aka Müsli
 
Trött Charlie Bronson eller arg..?
 
Hitta katten!!
 
Hitta ett fel bland fredagsmyset!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0