30 dagar om mig?

Ja det kommer, I promise. Skulle börjat idag men insåg att skolan och jobb får gå före. Det är en del som ska fixas på kursen. Tydligen ska det vara inlämning imorgon (tisdag) och vad har jag delegerat ut? Inget! Bahh!!!
Nu sitter jag i gästsängen hos min far och uppdaterar min blogg. Jag är nämligen gräsänkling den här veckan, måndag till fredag. Min karl är på kurs-med-Kurt i S-vall och social som jag är vill jag inte vara själv. Så jag tog bilen in till stan, packade ner träningskläder och dator. Har förresten spanat in två underbara katter från Djurskyddet i Örnsköldsvik som jag vill ha. Ska länka till dom sen när jag kollat om dom finns kvar, så inte nån av er snor dom från mig.
Vad ska jag göra i veckan?
Träna...plugga...förhoppningsvis träffa Emma och Anette...gå inskolning...må bra och se på en massa filmer på canal plus!
Men nu orkar jag inte mer, ska upp tidigt imorgon för promenad följt av frukost och en jävla massa läsande i kursboken inför det stora mötet kl 18:00 med hela min grupp på internet. Jag måste ju vara påläst och veta vad vi ska göra. Jag är ju för tusan projektledare!
Jag fick ett roligt samtal från arbetsförmedlingen också. Men berättar mer om det imorgon...ska se ett avsnitt av Hem till gården, sen sova...kanske...puss!!

Kommentarer
Postat av: fifi

Ser fram emot dina 30 dagar!



Ja, passa på att gå dit och köp en plånbok så får du ju en extra på köpet, alltid bra att ha eller att ge bort.



Åh, vad kul med katt!



kram

2010-12-01 @ 13:19:40
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0