Är det så?

Är det såhär det ska vara?
Inget händer!!

Det enda som händer just nu är att en dum förkylning börjar komma smygande, jag håller på att byta inriktning på mitt exjobb samt att jag har tusen saker att göra men ingen tid.
Suck..Uff..stön...

Bara jag fick veta hur det blir med det där jobbet/jobben. Får jag nått? Vars då? I vilken stad kommer jag slå mig ner? Tillfälligt över sommaren eller under sex månaders prövotid?

Ska det vara så jävligt att jag måste flytta ner till Sthlm och jobba där ett tag ?
Ledsen, men hemska tanke.

Helt ärligt så börjar jag bli less på att gå hemma nu, jävligt less. Ska det vara så svårt att ringa och säga att man får komma på intervju eller inte? Man vill ju inte höra av sig allt för mycket heller, det kan ju misstolkas som att man är för på eller rent sagt jobbig.

Jag ska räkna på mina högskolepoäng och se vad som saknas, läsa in det nya materialet, ansöka om juridikkurserna, söka fler jobb, ge järnet och träna som tusan! Sen är det bara att vänta...vänta...och vänta lite till...


Jag må fara ut varje helg, dock endast för att jag måste komma härifrån lite. Men det enda jag vill är att krypa ner i soffan i mjukisar, se en bra film och sova tidigt...ska bara vänta en vecka till...en vecka till....

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Du är utmanad.

2011-04-19 @ 16:37:17
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0