gissa vad?

Jag har fått JOBB!!!

Var på arbetsintervju i fredags i Vännäs (3 mil utanför Umeå) och det gick jättebra. Det kändes som att sitta med tre kompisar på intervjun. Vd:n var jättetrevlig. Efter intervjun fick jag kolla lite på deras program och sen kolla runt lite i fabriken.

På eftermiddagen så ringde dom från Manpower och sa att de gillade mig och erbjöd mig jobbet på Dooria.
Jag ska jobba som beredare på ett dörrföretag.
Ha kontakt med leverantörer och kunder samt kolla ordrar innan produktion.

Jag börjar den 15e aug så sitter och letar lägenheter i Umeå as we speak.

Mitt liv kommer börja den 15e aug..kan ni fatta det?

Första riktiga jobbet
Första riktiga lägenheten (för mig själv)

Är både rädd och glad på en och samma gång...hur kommer detta gå? Tihi

Stay tuned!

Ps. jag har inte gjort designen själv, jag fick hjälp och bilden på ängeln är från en amerikansk kille. Länk till hans hemsida finns nedan. Ds.


Kommentarer
Postat av: fifi

Grymt jobbat, grattis till jobbet!



Hehe, vet inte om det blir nån mer bäbis här, men jag kanske kan skaffa en riktig bambi istället för en hund?



kram

2011-07-12 @ 11:03:10
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Yaaay!

2011-07-12 @ 15:45:25
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0