Bajs-internet

Nu funkar inte internet som det ska igen, fan att det ska vara så svårt!!! Tur man ska säga upp kontot, kanske ska man skaffa sig trådlöst internet? Hmm.....då kan man ju i alla fall surfa på sjukhuset om man råkar hamna där igen. Fast det hoppas jag att jag inte ska. Det var ju godartade tumörer sa läkarna och skiktröntgen såg bra ut. Så det blir väl kontroller med jämna mellanrum kanske? Vi får se,  men i vilket fall är jag glad att det inte var något dåligt. Jag vill verkligen inte göra en transplantation. Just nu vill jag göra klart mitt ex-jobb och försöka få jobb närmare ML. Distans funkar för en kortare tid, men inte i längden. Jag vill kramas, mycket och ofta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0