Grillning

Hej hopp i lingonskogen!!
Nu har jag grillat igen på balkongen, jippie! Det blev en hemmagjord marinad på olja, soya, salt, peppar, chili, vitlök och ingefära. Supergott! Sen fick vi sällskap av vår gamla granne och hans tjej samt Ida. Sol, grillat och ja sol, kan det bli bättre??!
Jag håller fortfarande på med mitt plugg och på lördag måste jag till Umeå. Men vi får se om det blir en långhelg där eller en korthelg. Kanske man ska bo på hotell och lyxa till det lite grann. Snart får man ju tillbaka på skatten så då kan man ju leva lite grann. Hihi.
Näe nu ska jag öppna upp en av mina nya böcker som jag lånat på bibblan här i Björna. Det finns massor med bra böcker där.
Förresten nu när Bratsen inte får spruta skumpa på krogen måste de få något, jo ett eget program på tv = Sandhamn!

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Jag tycker att skatteåterbäringen kan komma fort som fan. Då ska vi leva loppan baby!

2010-04-22 @ 00:51:53
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0