Rumpaaan!

Jag har ont i rumpan! Eller svanken kallar jag det medans min sambo kallar det rumpan. Jag är nog inte van att stå med en massa post i famnen...jag har dåliga ryggmuskler helt enkelt. Men jag trivs på posten, så bra att jag ska jobba imorgon med! Om några timmar för att vara helt korrekt. Därför blev det inget inlägg No 2 idag för jag måste sova.

Jag har gjort en massa saker idag dock...NOT!

Jobbat, åkt buss, kollat kläder på Åhlens, köpt avmaskningsmedel till katten...varpå jag träffade kvinnan som har hand om katten just nu och hon fick tabletterna så han kommer vara avmaskad och klar när ha kommer hit. Yay! Gissa vad han väger förresten...!?

Sex kilo!!

Min lilla klump! Åh vad jag ska mysa med katten i veckan! Nu måste jag nog logga ut och sova och drömma om Charles eller Ulf eller Sigge....God natt!

Kommentarer
Postat av: Josse Backlund

Åh vad mysigt med katt! Jag röstar på Ulf som namn, passar en bjässe på sex kilo ;)

Ha det toppen, kram!

2010-12-17 @ 21:45:23
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Sex kilo? Vilken saftig köttbit.

2010-12-20 @ 21:04:56
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0