Så lite tid

Idag skulle jag till arbetsförmedlingen för att äntligen få träffa en handläggare som har hand om personer med byggutbildning (jag) MEN fick ett sms imorse om jobb så det blev inget möte. Jobb går före! Men ett fast jobb då? Går inte det före? Jag har väntat ett halvår på att få träffa denna kvinna! Skit samma om jag inte är klar med min utbildning. Är det inte bättre att jag träffar henne INNAN jag är klar så man kan börja spana in marknaden och ha ett mål att sikta mot än att göra det efteråt? Nej, så funkar det tydligen inte....
Jag sätter mina egna mål...just nu har jag inte klara. Men kolla in ikväll så får ni se! J
Jag är en hopplös människa som ska planera så mycket som möjligt. Vad vi ska äta resten av veckan, kläder till fest, midsommar, nyår, allt! När planerna inte går som jag vill blir jag frustrerad och får omarbeta dom. Det tar lite tid att vara jag, göra planer och ringa tusen samtal om olika saker varje dag. Kan man inte få ett, ETT telefonnummer till det stället man ska till?
Oj, nu är klockan mycket. Måste åka...jippie....Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Ta det lugnt och andas. Det går nog bra ändå :)

2010-12-11 @ 14:49:32
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0