Aj då...

Näe tentan gick inte alls bra...skit. Men det är bara att ta nya tag och försöka igen. Samtidigt vill jag bara bli klar med skolan, men det kommer nog dröja ett tag tills dess. Kanske man ska söka ett till extra jobb så man kan fokusera på skolan och inte behöva tänka på det ekonomiska hela tiden? Tur att jag har världens snällaste sambo!

Registrerade mig på en sida idag, Strewaminvite, för att få Voddler. Gå in ni med och registrera er så kan vi se film ihop:
http://www.streaminvite.com/se/recruiterID/1434

Skulle jobba natt idag, men har haft så ont i magen och huvudet hela dagen och vaknat på helt fel sida. Så är hemma inatt med ML. Ska vila och lägga upp en plan på hur jag ska göra med skolan och allt imorgon. Måste kanske ringa den där dumma, elaka studievägledaren. Usch, tycker inte om henne alls. Hon är jätteelak och dömer ut en totalt. Ser inte fram emot det telefonsamtalet. Men det kanske finns en lärare man kan prata med eller nån annan studievägledare annars får jag väl anmäla henne för att hon är så otrevlig och inte sköter sina arbetsuppgifter.

Jag är lite elak idag...bara lite....eller jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0