Ja.......

Dumma, dumma korta ben. Varför kan ni inte vara lite längre? Det är så svårt att hänga med ibland eller så är jag bara lat. Haha, tror mer på det sista. Men det ska vi ändra på tycker jag. Wiiiee! Kom tillbaka om en vecka så är det samma vanliga igen.

Har i alla fall haft en toppen helg med Snygg-Emma. Det är så kul att åka iväg och hälsa på i Umeå. Träffade andra Emma med och hennes fina mage =)  Jag ovh snygg-Emma drack tequila och dansade som tokar på All Stars. Vi såg även två gubbar som råkade vifta till sig en grupp damer, det var ingen vacker syn.

Nu är jag trött, ska upp tidigt imorgon och göra mig fin för mitt möte med....ja det får ni veta mer om imorgon!
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA!

Jag läste först att det var MIN snygga mage och trodde minsann att du hade blivit knäpp.



Snygg låt du hade lagt upp förresten. Hoha!

2010-02-17 @ 07:51:16
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0