Långledighet

Så var det lördag igen, men vad ska man hitta på idag då? Jag känner inte riktigt för att festa men samtidigt skulle det vara skönt med alla fall nån öl. Nu verkar det dock som att vi ska ut och grilla. Lite skönt med kyla och eld tillsammans med en korv!

ML´s dator funkar ju nu, så nu får jag ha min ifred. Skönt! Visst går det bra att dela, men det blir lite krångligt när man ska betala räkningar samma dag eller inget är på tv. Då vill man knappa på datorn. Det är lite som när man var yngre och fick boka dator på biblioteket eller så. Haha!!

Idag fick jag ett jätteroligt sms, Sofie ska flytta till Övik! Ser verkligen fram emot det. Nu har man nån man kan bitcha om jobb med i alla fall, haha. En som varit i samma sits som jag. För det blir mer och mer posetivt på min front också. Redan på onsdag kanske jag får besked. Håll tummarna!!

Det andra jag ser fram emot är självklart Hemavan med Hanna och Kakan samt den 13e med Snygg-Emma! Åhh vad vi ska leka med den lilla röda hatten, hela kvällen.

Nu ska jag klä på mig och gå ut och grilla, catch you later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0