Snurrigt värre

Vi har varit i stan hela dagen, kl 10 var det service av bilen och kl 14 skulle jag till läkaren. Självklart så blev bilen inte klar förrän 15:30, så innan vi handlat och hämtat ML´s kusin på stan och kommit hem var klockan mycket. Det som är jobbigt mest är att vänta och vänta och vänta. Men jag hittade en söt liten lila bil, dock lite för dyr men färgen var söt.

Igår åkte vi skoter till ett berg och grillade korv eller ja värmde Bullens på kamminen i raststugan. Men det var roligt, har fruktansvärd träningsvärk i armarna idag och i benen samt magen. Det är jobbigt att sitta och hålla fast sig runt ML när han gasar på. Men som tur är har jag ju köpt nya täckisar, mmm värme! Men att duscha efteråt var som att vara i himlen. Skönt...!!!

ML har förresten fått igång son dator, vet inte om det är bra eller ej. Nu spelar han ju bara en massa spel, hihi. Fast jag får ju ha min ifred istället ;)

Nu ska jag se på Familjen Annorlunda och sen sova, ska upp tidigt imorgon och plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0