Umeå igen

Nu är jag tillbaka i Umeå...dock utan intenet. Ska ner på stan imorgon och köpa mig ett eget mobilt bredband. Kan vara bra att ha när man ska spendera en del tid här uppe kanske eller om man åker iväg till fjällen eller så. Ska väl sätta igång med skolan på allvar den här veckan, det är ju inte så länge kvar tills tentan. Oj oj oj, det är mycket nu. Vet fortfarande inte om jag ska till Hemavan nästa veckan heller.

Ja hör ni inget från mig på ett tag så är det för att jag inte har internet och pluggar som en tok, haha. (Det sista var ett väldigt roligt skämt)

Nu ska jag ringa min sambo och pussas lite!


Kommentarer
Postat av: Saadet

hej cooling=) mysig blogg du har. är du från umeå du med? komenetera gärna min blogg pusss

2010-03-04 @ 14:33:53
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0