And the big finish!

Jag har fått en lägenhet i Umeå!

Imorgon åker jag och Kakan upp med storbilen och flyttar in. Woop woop!
Jag fick in nästan alla mina saker i bieln faktiskt, det är lite grejor kvar men jag slapp hyra ett släp. Phew! Jag hatar verkligen att köra med släp plus att det går så sakta. Men ska köra rätt sakta imorgon ändå. Bilen är rätt tungt lastad och det ligger några lösa saker i baksätet. Ni ska få se några bilder senare så kanske ni förstår.

Det viktigaste kommer upp i alla fall: kläder, skor, tallrikar, bäddset och sängen. Sen köper jag soffa, soffbord, bord, stolar, tv och tvbänk i Umeå. Antingen nytt eller via blocket/returbutiken. Nästan halva min inredning är från second hand faktiskt. Det finns mycket fint där. Ja just det, dammsugare....och städsaker...och mat! Näe, det tar vi nästa vecka.

Förresten, ni missade en sjukt rolig helg i Pite. Det enda jag ångrar är att jag inte spelade in när Pär drog "den lilla ordlistan" på Pitemål för oss på vägen hem. Hackspett har fått en ny plats i mitt hjärta, i alla fall på pitemål. ;)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men pärflouse då?

2011-08-02 @ 00:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0