Nämen si på faen!

Nu börjar det gå bra igen, haha. Imorgon händer det roliga saker.

T.ex så har jag infört kjolfredag på jobbet, så sitter hemma nu och letar fram en snygg klänning/kjol jag kan ha på jobbet imorgon. Men den får inte vara för fin för ska vara på golvet några timmar först och lära mig mer om glaspartier. Jag har som sagt varit runt på hela fabriken, HELA!, på fyra dagar. Det är jäkligt mycket information/intryck att ta in och lära sig skillnader mellan olika saker på en dörr/karm/lister.

Vet ni att:
...olika lås kräver olika bläck
...det finns typ tusen olika dörrtyper
...lasera trä tar väldigt lång tid

Tänk om det bara är jag som kommer till jobbet i kjol och högklackat?
Men ja, det bjuder jag på i så fall. haha!
Killarna har jag som inte räknat med men hoppas lite på att tjejerna hänger på men vi får se.

This is so fun!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0