Nästan färdig

Idag var dag nr 3 på fabriken eller "golvet" wsom man också kan säga. Jag ska kolla runt på fabriken och prata med de olika personerna samt se vad de gör. Observera, notera och anteckna. Hittills har det gått väldigt bra men det svåraste är att veta va tusan man ska fråga om egentligen. Som tur är så har jag fått lite tips på frågor man kan ställa samt att de flesta är pratglada. =)

Men imorgon är den sista dagen, sen är det kjolfredag! Jag tyckte det var en bra idé att införa det på kontoret, hihi. Nu får jag ju faktiskt användning för en massa kläder som man annars bara har när man går ut eller bara har i garderoben för att de är för fina att ha till vardags. Högklackat och kjol, jajjemän! ;) 

Jag kom och tänka på en sak men kom på att jag kommer nog inte få nått svar för det är väl inga killar som läser min blogg, eller? Men jag har sett reklamen till nya Robinson och där får man se det manliga laget springa nakna på en strand.

Gör det inte väldigt ont i pungen att springa kommando?
Det borde väl vara som att springa utan sportbh med hängbröst? Eller?

Ja, betraktelserna från Bunkern (min nya lägenhet) är många och inte speciellt smarta alla gånger, men åh så roliga.

Nu blir det Yoga och sova sova sova säng!

Kommentarer
Postat av: fifi

Kul med kjolfredag :)



Det kan väl inte vara så skönt att springa med pungen daskande mot låren? Jag är då glad att jag inte har någon…



Joooo, leksaksbambis har vi förstås :)



kram

2011-08-26 @ 09:10:08
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: mikela

välkommen till kjol och klackar! vi måste prata snart!

2011-08-26 @ 12:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0