Andra advent

Vars är snön?!
Det är andra advent och det är ingen snö ute.
Jag flyttade ju inte till Norrbotten för att vara utan snö! Eller ja, det var ju andra saker som lockade också ;)

I helgen har jag legat på soffan och lyssnat på nordanvinden som blåst på som tusan utanför mitt fönster. Jag har även julpyntat lite och storstädat hela lägenheten. Till och med moppat!

Men nu är klockan mycket och tant ska sova. På tisdag åker jag till Stockholm och kommer hem på onsdag. Det stora problemet: Vad ska jag ha på mig under min vistelse?

Mina nyinköpta jeans kanske?
Klänning?
Vi kommer mestadels vara inomhus så nu kan man ju leka med tanken och klänningarna igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0