Det trodde jag inte!

Jag har köpt ett headset...inte ett sånt där blåtands så man ser ut som en försäljare. Ni som har ett, ta inte illa upp. Men skulle jag ha ett så skulle jag bli galen. Både för att jag inte tycker att det är snyggt på mig och för att jag skulle tappa bort det hela tiden.
Men nu har jag ett så nu kan jag promenera och lyssna på musik OCH svara i telefonen om det ringer istället för att rycka upp den ur fickan och börja dra ur kabeln...suck...i-landsproblem, I know.

I vilket fall, disken är gjord och nu ska tant packa väskan för 24h i Sthlm. Vad sk aman ha med sig månne..? Flippisar? har hört att det är ganska varmt där nere nu, nästan vårväder. Eller?

Det har snöat här idag förresten! Yay!
Jag är som ett litet barn och skrek rakt ut när jag såg snön. Haha.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Vad ska du göra i Stockholm?

2011-12-05 @ 23:47:16
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, vad ska du göra i sthlm?

2011-12-06 @ 07:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0