aj aj aj

Idag var jag och hämtade de sista sakerna hos mitt ex samt hälsade på några av tjejkompisar som bor i byn. Det var mycket trevligt. Jag träffade även två snälla pojkar som satt och räknade på riskorn på ett schackbräde...Ja det är en lång historia som jag kan ta en annan gång.

Nu har jag lite ont i magen och min själ...det kan bero på att jag glömde äta middag och är lite stressad. Snart börjar jag ju jobba men har fortfarande inte löst boendefrågan.

Näe...nu måste jag nog sova. Magen och huvudet värker...

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Ja, och så ska du valla omkring mig i Piteå en hel helg. Det kan bli jobbigt för själen.

2011-07-27 @ 02:05:28
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0