Up to North we go!

Om några timmar sitter jag på bussen upp till Arvidsjaur. Det ska bli intressant att se hur det ser ut där samt se om man orkar gå hela dagarna tillsammans med Trassel.

Hon jobbar där uppe i sommar, eller ja på lite olika ställen, men skog. Så nu ska jag hälsa på henne, hjälpa till eller störa (välj själv) samt bara umgås. Det kommer bli great! Även om det regnar så har vi ju faktiskt varandra.
Jag har med mig dubbla regnställ, stövlar och kängor (både med högt och lågt skaft) samt sneakers och flippisar...undra vilka man kommer att använda mest? Brallorna blev självklart varsel, så Trassel kan hålla reda på mig. Haha. Ni kommer få se några väldigt vackra bilder på mig, mina varselbrallor, mitt orangea regnställ och min röda sylvester! Tihi.

Vi ska även genomföra ett experiment: Biter myggen mindre om man käkar allergimedicin? (jag paxade rollen att få ta medicin, haha).

Men nu måste jag sova...ipoden är laddad, lika så mobilen, kontokortet är laddat...nu är det bara till att sova.

Puss på er och ses om några dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0