Men....

Ja, skrev fel i förra inlägget, jag ska ju börja i OKTOBER! vet inte varför jag skriver juli för...ja, önsketänkande kanske? Iofs vill jag ju ha vinter. Har inte riktigt fattat att det är så kallt som det är ute tror jag. Funderar mer på vars fan jag ska bo i Luleå,...tips någon?

Men i alla fall, ikväll är det fredagsmys med Charlie, tvn, lite popcorn och Skavlan samt Bröderna Reyes!
SVT vet verkligen hur man levererar bra tv!

Nu sitter jag och kollar på Skavlan som har en gäst som pratat om Islam. Ni som inte sett det, kolla in svt play! Fredrik får en riktig jävla utskällning. Religion är mycket intressant.

Förresten jag typ bjöd ut en karl på dejt idag, han sa nej. "Vad hände?" undrar jag...vem vill inte äta middag med mig?

Jajja, all by myself and loving it.

Luleå nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0