pyttipanna...

På vägen hem från jobbet idag så körde vi efter en liten Ford Fiesta som förmodligen hade nått elfel. Vindrutetorkarna, båda fram och bak, gick på full speed! Och det var sol ute! Haha. Det såg helfestligt ut!
Sen när vi kom in till stan såg vi en karl som klippte gräset i rondellen, haha. Alltså ni vet den lilla gräsplutten i mitten av rondellen. Tihi, ja jag vet att det måste göras, men det såg väldigt roligt ut!

Men nu ska jag packa ihop min förkolnade pyttipanna i matlådan och gå och lägga mig med väldigt gott samvete. Modo vinner årets första länsderby med 2-5 (tror jag), jag har en härlig träningsvärk i armarna efter att burit en massa kartonger igår och Charlie har inte långa klor längre! Tacka vet jag klosax!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0