Spend more. Get less.

Eller var det tvärtom?

Få två, betala för tre?!

Ja just det. Jag ska flytta!

Till Luleå.

Nytt jobb, ny stad och ny start för mig och Charlie. Nu saknar jag bara ett boende. Flyttbilen går 28e juli så nu gäller det att snabba på lite och börja packa. Saker ska säljas både på tradera och på blocket. Så kom och köp! Imorgon lägger jag upp det som ska bort och det är en hel del...

Det viktigaste tar jag med mig till Luleå, dvs min rockfotölj, min tv med ljudsaker, Charlie, sängen och kläder! Resten köper jag eller hoppas på att hitta en möblerat boende.

Men det kommer lösa sig på nått sätt.


I´ll keep you updated...later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

juli?

2011-10-14 @ 14:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0