Fysisk ohälsa

Vad är det egentligen?
Svaret finner du på din tv mellan kl 19-23.
- Älskling du har blivit en tjockis
- Älskling, jag kan kan banta men du kommer fortfarande vara ful
Orka.
Ät mindre och ofta.
Skaka på rumpan när du dammsuger lägenheten och gå in dina nya skor när du diskar. Fast i mitt fall går det inte så bra för jag når ju inte ner till diskbänken. Jag har för korta armar och ser mer ut som en T-rex när jag diskar i högklackat. Lite vingligt, tafatt men jag är jävligt snygg.
Synd bara att det inte är någon som kollar på.
Jo, min katt är gay och kär i Emmas katt.
Så Eddie, välkommen till familjen!
Jag återgår till sängen med min lånade bok från Abisko. Fin by. Ni borde fara dit. Seriöst. God natt

Kommentarer
Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Nu är farfars igång så jag kommer kunna använda den imorgon, min mammas?.. Jag vaknade för.några veckor sedan vid tio i fyra tiden på morgon av att jag slog ut ett vattenglas och självklart på mammas dator.. Men nu är farfars i full gång igen,och jag ska börja uppdAtera imorrn:D!

2012-04-23 @ 23:21:28
URL: http://jossesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0