Dejtinglivet i Luleå, del 3

Dejt nr 6: 24-årig stockholmare som pluggade i Skellefteå men åkte upp till Luleå för en dejt med mig. Inte enbart, han skulle även hälsa på en kompis. Trevlig kille som jag surrat med lite i telefon men inte alls var som jag trodde när vi träffades.
Han rökte. Och var inte alls lika pratglad när vi åt middag.
Nej tack. NEXT!
 
Dejt nr 7: Ännu en pappa men det kommer inte bli något där heller. Vi passar bättre som vänner helt enkelt. Klickar det inte så klickar det inte. Moving on.
 
Jag fick frågan förut om jag tyckte att jag dejtade för många men nej det tycker jag inte. Träffar hellre folk på riktigt än lär känna någon över internet plus att man sitter framför en dator hela dagarna på jobbet. Är ju inte så sugen på att knappa med främlingar sen när man kommer hem.
 
Dejting-appen jag har är perfekt. Man kan svara på meddelanden när man vill och behöver inte gå igenom en inloggninsprocess på datorn varje gång man ska kolla något. Jag kan även se om det finns andra singlar runt-i-kring mig som kanske vill ta en spontan-fika på stan.
Det har ju självklart inte hänt mig då men fick ju en dejt via Song-pop som nästan stämmer överens med det.
 
Just det, jag har gått ner ett kilo till. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0