@ home

Jag flydde till värmen i Västernorrland, Örnsköldsvik över jul. Väl på hemmaplan fick jag in rapporter om att temperaturen sjunkit till under -20 i Luleå. Pust. 
 
Resan ner gick bra men tog ett tag. Startade kl 13:00 ca...och var framme vid 19-20 i Övik. Det blev pitstopp på Solbacken för inhandlade av lite rusdryck samt Umeå för fika/middag med L & lilla L. Sötungen. 
Sen bar det av till Nolås för julmys med Emma och nå annat löst folk. Självklart kom vi in på helt orelevanta diskussioner men jag hade skitkul. 
 
Jag trodde att vi inte skulle byta julklappar i år men där hade jag fel. Fick svänga förbi gallerian på vägen hem från Emma och köpa några. 1 timme senare var det klart och jag hann till och med köpa en julklapp åt mig själv. Score! 
Så mycket folk var det inte på stan tycker jag, det kanske är värre imorgon? Jag blev dock besviken efter jag besökt shoppen i Fjällräven center. Hade tänkt köpa en regplåtshållare med Modo Hockeys logga...och de var slut. Så det blev en mössa istället. Hihi. 
 
Nu blir det te och Gester med gester med familjen...Jippie....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0