Jul-dejtandet....

Oj, vars är vi i ordningen nu...? Måste kolla mina gamla inlägg snabbt......
 
Dejt nr 8 i Örnsköldsvik: Snabbt besök innan jag skulle hämta J&J. Han hade fin lgh, lite ostädad men helt okej. Trevlig, lite nervös men snäll och lugn. När ja skulle gå så fick jag en kram. En lång kram. En mysig kram.
Sen hördes vi typ inte mer. Han bangade väl, tyckte att jag hade lite väl mycket självförtroende.
Hans förlust i vilket fall.
 
Dejt nr 9 i Umeå: Vi har chattat på dejtingappen, smsat och pratat i tele. Trevlig kille, lugn och snäll. Träffades på Wane´s i Umeå när jag var påväg upp till Luleå. Dock var stället fullt så vi gick till "Café Station" istället. Han köpte fika och jag höll platserna. Vi hade mycket att prata om och det blev aldrig tyst. Han frågade mig saker och jag ställde motfrågor tillbaka. När jag sen skulle gå fick jag en kram. Och så råkade vi byta kanske hångla...lite...eller mycket...
Väl uppe i bilen hade klockan blivit sent och jag ville bara hem så ringde L och ställde in vår träff. Hade ju hunnit träffa henne på nervägen. Samtidigt som vi pratade fick jag ett sms från Mister tunga men ett oanständigt förslag. Han hade inte alls tänkt på samma saker som jag. Ni killar förvirrar mig!!! Antingen var han en svår person natt läsa av eller så misstolkade jag bara hans sms. MEN det var han som frågade ut mig på dejt, inte jag.
 
Jajja. Nu har jag firat jul, yay, fått mina älskade whiskyglas, skottat snö, lekt med hund och vänner samt dejtat mig tillbaka till Luleå. Snart är det ett nytt år och jag tycker fortfarande jag är rätt awesome.
 
Än så länge har ingen kille fått mig att falla och tror inte det händer 2013 heller men man vet ju inte. Nu ska tant sova iallafall för imorgon bär det av till Västerbotten igen för nyårsfirande med de finaste tjejerna <3
 
God fortsättning och fortsätt läsa för min blogg är som ett gott vin: det blir bara bättre efter några år...
 
 
 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0