Utmattad?

Tjohej i blåbärsriset!
 
Idag har tant varit på sitt första pass Cirkel träning på mitt gym. Jobbigt var det, nästan i stil med Fysgympan på IKSU faktiskt. Men har hittat mitt nya måndagspass kan jag säga. Lite folk, bra tempo och man blev rejält utmattad.
 
Självklart hade jag extra energi när jag kom hem så he blev att göra klart två matlådor, diska, städa undan träningskläderna, vika tvätt och källsortera innan jag äntligen kunde lägga mig i sängen och uppdatera bloggen inann jag somnar till "Mysteriet på Greveholm". Ja, tant ser på julkalendern. Den är ju bra!
 
Helgen har varit väldigt trevlig. Inga dejter utan bara känt folk men trevligt sådant.
På fredagen handlade jag och M lite vin, kex och hummus (jag tål ju inte mögelost). Sen surrade vi till midnatt, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt bara.
Lördag började lite segt. Vin och jag går inte riktigt ihop, speciellt inte rödvin men tog mig upp och tvättade i stort sett hela dagen. Avslutade mer nån serie innan dusch, smink, pepp och 30-års fest i Boden. Min vän "K" fick en flaska whisky. Caol ila för att vara mer korrekt. Han hade även en musiktävling (som mitt lag tyvärr förlorade men enbart för att det andra laget fuskade) och ett quiz om honom. Tant kommer förlora det quizet rejält kan jag säga men kan nog stå ut med att ha dumstruten på mig i en vecka. Hihi.
 
Det är mitten av december och snart är det jul och nyår. Jag har inga planer förutom julmys med min bästa vän innan jul och träffa lite känt folk under mellandagarna. Nyår har jag absolut inga planer för och jag måste säga att jag är less på att ens bry mig. Ni vet vars jag bor, ni har mitt nummer, vill ni umgås så får ni höra av er. Om inte så klarar jag mig utmärkt ändå. Fixa nå god mat, gott vin (grogg), en bra film och avsluta med en whisky. Sen är jag nöjd.
 
Jajja, nu ska surtant sova så sov gott alla monster och kom ihåg att jag älskar er oavsett hur elak jag än låter. Puss.
 

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Wiie!

2012-12-10 @ 23:18:56
URL: http://www.onthemoonwithsteve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0