Not having fun?

Jisses, dessa hemmafruar gör mig galen men liks förbannat kan jag inte slita mig från tvn. Det är verkligen ett I-landsproblem om man inte står med på listan av bjudna gäster på ett privat födelsedagskalas eller vilka designerkläder man ska ha på sig på festen.

Avundsjuk?
Hell no!!

Jag har nog med drama i mitt liv.
Till exempel min galna granne som skriker (sjunger enligt henne), dock brukar jag dunka på Bandit på högsta volymen. Hon brukar fatta vinken då.
Ibland.
Hon hörs inte i alla fall ;)

Men nu är det dags för kvällens p-piller: Familjen Annorlunda!
Jag vet inte om man ska bli insprerad eller skrämd...

Jag tro jag he på lite bra musik och diskar istället:

Self Deception - Stay young



Kommentarer
Postat av: Josefine Arvehall

Hej, allt bra?



Har fototävling med temat djur just nu. Anmäl dig, du kan ju ha Charlie som modell?;)



Hoppas du har det bra iallafall, kram!

2012-02-23 @ 20:01:06
URL: http://jossesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0