Vad gör du då?

Jag kollar på youtube-klipp och funderar på att adoptera en till katt aka pojkvän till Charlie.
Kul liv?
Åh ja!

Kom nyss hem från bio med L. Såg den där Snövitsfilmen med hon från Twilight. Ja ni vet.

Och vad har hänt sen sist?

- Tant har inpulsköpt en bil. En Volvo C30, så nej ingen familjebil utan en lite Diesel-Doris.
- Jag har hunnit med några dagars semester hemma i Örnsköldsvik.
- Varit på rock-festival i Umeå med AM & M där vi såg bl.a. John Fogerty. Jag vet vuxenpoäng.
- Hälsat på en kollega och hennes familj, Åter igen vuxenpoäng.

Vad som komma skall:
- C kommer upp i nästan en hel vecka och så blir det PDOL för hela slanten.
- M kommer upp helgen efter till Lulekalaset. Emma kanske också kommer upp och fler är bjudna. Wiieee! Nån hälsar på mig!
- Och helgen efter det är det 30-års fest i Umeå.
Det summerar väl nästan hela juli och aug tror jag.

Klockan är sent, tant ska jobba imorgon efter två dagars hemmaliggande förkylning så Sov gott och njut av länken och de två små bilderna.


Jenna Marbles - What girls do in the bathroom in the morning


Min lilla svarta

Min lilla svarta

Sol, bok, jordgubbar och hemlagad mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0