Singalo.com

Jag provar en ny dejtingsajt som heter Singalo. Där registrerar jag mig men mina vänner leker matchmaker och skriver min profilbeskrivning.

Vill ni skriva en egen profilbeskrivning om mig så kan ni klicka här.

Så här beskriver Emma mig:

"Vissa människor förtjänar inte kärlek.
De förtjänar inte en partner.

Christine är inte en av dem.
Hon är en kvinna med ett hjärta större än de flesta.
På riktigt, jag tror att det mycket väl skulle kunna hoppa ut ur hennes kropp ibland.
Tyvärr har detta stora hjärta blivit kantstött många gånger av människor som inte förstår att man ska hantera fina människor med ömhet.

Hon är nästan alltid en glad jäkel som ler och skrattar. Hon tar sig alltid tid att hjälpa sina vänner och sin familj även när hon egentligen varken har tid eller ork, för det är bara så detta lilla kraftpaket fungerar.

Om du kommer henne nära så kommer du aldrig någonsin bli sviken och aldrig någonsin kommer du känna dig ensam. Hon finns där. Alltid.

Och som pricken över i:et så har hon stake och vågar stå upp för sig själv och alla i sin närhet, och det är mycket värt i en värld av pulver.

Vill du ha en driven, rolig, stark, framåt, vacker och underbar flicka vid din sida?
Klart du vill.
Look no further, här är hon.
Christine, en tuff brud i chokladförpackning. "

Och såhär skrev Bine:

"Mörk guldkatt i sina bästa år. Underbar kvinna finnes till vettig man med mål i livet. Donnan har pondus men lämnade kaxigheten hemma. Hon vet vad hon vill och charmar alla med sin humor och goda inställning till livet."

Med tårar i ögonen så säger jag med lätthet: Ni är dom bästa som finns!
Tack!


Jag älskar er!!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Vi älskar dig med!

2012-06-05 @ 19:53:56
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0