Sunny saturday

Det är sol ute och sol inne. Kan man bli annat än glad när solen skiner och kvällen erbjuder roligheter?

Jag håller på att packa ihop lite kläder, mot stan och sen Boden för en kväll på Western Farm med Linnéa. Jag hoppas att det inte är för mycket 18-åringar där. Kom ju på att det är studenthelgen i helgen...men det kommer lbi skoj i alla fall. Det är mest kul att få komma ut, dansa lite och träffa folk.

Sa jag att vi var ut med jobbet och bowlade och åt middag i torsdags?
Det var jättekul!
Iofs gick det inte så bra att bowla men det var roligt att sitta och spana lite på folket från vårt bord. Det fanns en och annan snygging och en kille som jag tydligen hade kollat in oavsiktligt. Det var min kollega som sa att han spanade in mig.

Men nu har jag inte tid för er längre. Tant ska dra in till stan och köpa lite vodka och nya skor.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0